Juniori Jokipojat ry

Yrityskumppani: Markkinointi Muikku

28.01.2024
Juniori jokipojat

Juniori Jokipoikien toiminnassa yrityskumppanit ovat äärimmäisen tärkeä osa seuran toimintaa, sillä he mahdollistavat laadukkaan urheiluseuratoiminnan pyörittämisen. Ilman arvokkaiden kumppaneidemme tukea, emme voisi mitenkään panostaa jääkiekon harrastamisen laatuun samalla tavalla kuin tällä hetkellä. Tämä artikkeli on osa yrityskumppaneidemme esiin tuomisen juttusarjaa. Haluamme korostaa kumppaneidemme merkitystä meille ja avata seuramme jäsenille sekä seuraajillemme tarinoita ja henkilöitä kumppaneidemme takana.

Olemme saaneet estradille tänään TIIMIPELAAJAMME Markkinointi Muikku Oy:n toimitusjohtajan Harri Muikun.

Harri Muikku, kuinka läheinen laji jääkiekko on teillä ja muille henkilöille yrityksessänne?

” Olen itsekin pelannut aikanaan junnuna Jokipojissa. Yksi työntekijämme pelaa myös aktiivisesti Petossa.”

Huipulla jääkiekon pelaamiseen Juniori Jokipoikien junnumyllystä voi saada näköjään eväitä myös yritysmaailmassa menestymiseen.

Miten Markkinointi Muikku Oy sai aikanaan alkunsa?

” Jaakko Muikku perusti yrityksen 1980. Yritys toimi ensin tekstiilitukkuna ja sitten valikoimaan tulivat mukaan työkäsineet ja työasut.”

Missä kohtaa yritys koki suurimmat kasvupyrähdyksensä?

” Yrityksemme on kasvanut vuosittain tasaisesti ja 90-luvulla alkoi omien merkkien maahantuonti. Aloimme maahantuomaan erityisesti omina merkkeinä Priha-työasuja ja JM-käsineitä. Sen jälkeen lisättiin tuotevalikoimaan myös ranskalaisen Mapan käsineiden edustus. Viisi vuotta sitten aloitettiin Wonder Grip-käsineiden maahantuonti ja nyt käsine on yksi Suomen eniten myydyimmistä käsinemerkeistä.”

Harri Muikku korostaa kasvun takana osaavan ja sitoutuneen henkilöstön merkitystä. Seuran henkilöstömäärä on kasvanut myös yrityksen mukana tasaisesti. Alkuun hommissa oli yksi henkilö, mutta nykyisin yrityksessä on töissä 11 henkilöä.

Markkinointi Muikku on tukemassa laajasti lasten ja nuorten urheilua Joensuun alueella ja urheiluhenkisyys toden teolla näkyykin myös yrityskulttuurissa. Harri kuvaa yritysjohdon lisäksi myös henkilöstön olevan urheilusta kiinnostuneita ja he tarjoavatkin työntekijöilleen kausikortteja ja lippupaketteja eri urheilutapahtumiin. Lisäksi henkilöstön vapaa-ajalla liikkumista tuetaan maksamalla henkilöstölle esimerkiksi kuntosalikortteja.

Mihin yritys on panostamassa seuraavaksi ja mitkä ovat yrityksen vahvuuksia?

” Yrityksemme panostaa jatkuvasti korkean suojausluokan työasuihin- ja käsineisiin. Toimitusnopeus- ja varmuus on yksi valttikorttimme, sillä varastossamme on noin 150 000 työasua sekä noin 2 miljoonaa paria työkäsineitä.”

Suurkiitos Markkinointi Muikulle yhteisestä matkasta tähän saakka!

Lisää Markkinointi Muikun tuotevalikoimasta voitte lukea mm. alla olevan linkin kautta:
www.priha.fi